masz kiepską grafikę

a chcesz wypasioną ?

zamiast się spinać

osiągnij natychmiastowy efekt

 

marketing, który

zwiększy ilość konwersji

i wypasi Twoją ofertę !

 

Jeśli masz kurs online, a na webinar przychodzi tylko 15% zapisanych ludzi. Jeśli Twój mailing otwiera tylko 10% osób chociaż w sprzedaż wkładasz dużo serca i czasu… i pomimo wysiłków efekty nie są spektakularne… to czytaj dalej…

Błyskawiczne rezultaty

natychmiast przestań robić

wszystko samemu !

 

Czytaj dalej jeśli nie chcesz się wszystkiego uczyć, a zależy Ci na szybkich efektach i najwyższej jakości. Pamiętaj, że część pracy możesz oddać innym. Przeraża Cię zaawansowana konfiguracja lub tracisz pół dnia na jedną grafikę? Poniżej znajdziesz powody, dlaczego nie warto robić wszystkiego samodzielnie. Podobnie, jak lekarz nie zna się na wszystkim – odsyła do specjalisty (laryngologa, okulisty, fizjoterapeuty, itp.)

DLACZEGO WARTO ?

  możesz oszczędzić pieniądze

  pewnie zarobisz więcej

  będziesz mieć więcej czasu

  zajmiesz się tym, co ważne

  od razu dostaniesz piękne projekty

  gotowe za pierwszym razem

  zawsze służę swoim wsparciem

  nie zostawię Cię na lodzie

  dostaniesz pomysły zanim zapytasz

  o niczym nie musisz myśleć

  rozwiążę za Ciebie problemy

  pomogę Ci ulepszyć ofertę

  prowadzę krok po kroku i za rękę

Zaufaj mi, a pokażę Ci, gdzie możesz ulepszyć swoją ofertę i jakie błędy musisz natychmiast wyeliminować. Pamiętaj: nie jestem po to, aby wytykać Ci niedoskonałości, ale jestem po Twojej stronie.

Musisz czarować

Często nie zdajesz sobie sprawy, jak ważny jest copywriting. Samemu piszesz wszystkie treści, a potem Twoja oferta nie sprzedaje na oczekiwanym poziomie lub brakuje Ci skutecznych konwersji. Zamiast tracić czas na pisanie nieskutecznego tekstu – zainwestuj i oddaj to zajęcie specjalistom.

zamiast pisać w stylu:

 

musisz pisać tak:

 

ZAWSZE PILNUJ

    komunikat musi być haczykiem

    tytuł musi pokazywać wartość

    podtytuł mówić, jak to zrobić

    zdjęcie musi być zwiastunem efektu

    musisz zrobić listę przeszkód

    pokazać utracone korzyści

    przekonać do przycisku CTA

popraw niedoskonałości

Czego się obawiasz ?

Twoja oferta ma sama sprzedawać bez sztucznego wciskania na siłę. Każdy biznes napotyka na schody. Czasami stopnie są dość niskie i łagodne. Aby wejść na szczyt nie potrzeba dużego wysiłku. Jednak stopnie potrafią być wysokie i bardzo strome i uniemożliwiać sukces.

Ale jeśli chcesz zamienić klatkę schodową na windę lub przynajmniej na ruchome schody – czytaj dalej. Ta oferta jest dla Ciebie jeśli mówisz:

podoba mi się, też tak chcę !

Spraw, aby ludzie nie przeglądali tylko Twojej oferty, ale żeby ją pochłaniali z wypiekami na twarzy. Sprawdź, czy Twoja oferta ma unikalną i konkretną obietnicę – korzyść, której nie ma konkurencja. Robiąc marketing szukasz specjalisty, czy eksperymentujesz o uczysz się na własnych błędach?

zobacz czego inni Ci nie powiedzą

Wypasiona oferta

zainwestuj w kompleksowy marketing,

miej wizerunek lepszy od innych !

LUDZIE SKANUJĄ

    czytają tylko nagłówki

    dłużej oglądają grafiki

    nie są gotowi, aby kupić

    myślą, czy to potrzebne

SĄ TACY, CO SKACZĄ

    czytają bardzo wybiórczo

    oglądają, co ich interesuje

    szukają rozwiązania

    mają pewien problem

INNI CZYTAJĄ

    przeglądają wszystko

    czepiają się błędów

    szukają powodów

    aby tylko nie kupić

ALBO PODGLĄDAJĄ

    sprawdzi Cię konkurencja

    rynek oceni, co inni robią lepiej

    Klient porównuje oferty

    użytkownik otwiera 5 stron

Nie musisz czytać wszystkiego. Jeśli brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie – skontaktuj się ze mną, napisz lub zadzwoń. Być może nie znalazła się odpowiedź na Twoje pytania – wyślij wiadomość. Czekam na kontakt.

zapytaj mnie

Michał Filipiak

zadzwoń teraz

604 882 835

chcesz porozmawiać ?

chcę zobaczyć kalendarz

Powiedz dlaczego !

czy jesteś gotowy wejść na nowy poziom ?

dopieścić ofertę i wypasić materiały ?

stwórz w sieci kurę znoszącą złote jajka

Przykład pierwszy z brzegu:

Zawsze sprawdzaj i testuj reguły formularzy, bo widziałem sytuację, gdy po wypełnieniu całego formularza wyskakiwał błąd!

Do uzupełnienia było dużo pól:
imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, telefon.

Po wprowadzeniu wszystkiego pojawiał się błąd: błędny numer telefonu. Niestety, wszystkie uzupełnione wcześniej pola były znowu PUSTE.

ps. dlatego w pierwszej kolejności nalegam, aby nigdy nie wkurzać potencjalnego Klienta. Takie przeszkody nie mogą go irytować.

Kolejny raz, wszystko wpisane od nowa, jeszcze raz i znowu to samo. Komunikat o błędzie w numerze telefonu. Gdyby nie brak innego wyjścia – z pewnością bylby to powód, aby NIE KUPOWAĆ.

Jaka była przyczyna i co się okazało ? Ktoś wymagał podania numeru telefonu w formacie “+48” na początku. Dodatkowo dane z pozostałych pól nie były zachowywane (trzeba było wpisywać od nowa). Tragedia.

 

wzbudzaj emocje

niech innym opadają szczęki

masz niezłą ofertę,

ale chcesz zwiększyć konwersje

 

Twoja niedopracowana oferta nie wyrywa ludzi z butów. Tylko zamiast inspirować i wzbudzać aspiracje tylko odstraszasz swoich potencjalnych Klientów. Dlaczego nie dbasz o jakość i wygląd? 

Wykorzystaj ukrytą broń: marketing emocjonalny. Znasz to uczucie, gdy kupujesz nowe auto w salonie? Dla jednych to spory stres, a dla innych czysta przyjemność.

Kiepska sprzedaż ?

poznaj przyczyny niepowodzenia

na model sprzedaży

wpływ mają nieistotne szczegóły

Pewnie zapytasz: jakie są plusy takiego podejścia. Możesz oczekiwać natychmiastowej reakcji, zakupu pod wpływem emocji. Olbrzymiego zainteresowania oraz błyskawicznego działania. Zamiast gdybania rodzi się przekonanie i decyzja.

Mądrze dziel wydatki

domyślam się, że umiesz przygotować skuteczną ofertę

i wiesz, jak określić personę zakupową,

ale czy dobrze dzielisz koszty ?

35 % budżetu

przeznacz na materiały


pisanie artykułów

przygotowanie grafik

obecność w social mediach

podcasty i posty blogowe

produkcję video

30 % Budżetu

pozyskiwanie leadów


webinary i szkolenia

formularze kontaktowe

produkcja e-booków

bezpłatne kalkulatory

przydatne checklisty

25 % Budżetu

sama sprzedaż


okazje cenowe

darmowe wyceny

pozyskanie opinii Klientów

atrakcyjne reklamy

dalsza edukacja

10 % Budżetu

wartość dla Klienta


wsparcie po sprzedaży

podziękowania i upominki

prośby o ocenę

przypomnienie o zakupach

kolejne okazje i dosprzedaż

jak często analizujesz

profil idealnego Klienta ?

Zwiększ sprzedaż

czasem małe zmiany

powodują olbrzymie efekty

Zawsze moim zadaniem jest definiowanie, określenie i naprawienie błędów, które uniemożliwiają lub utrudniają osiągnięcie celu (konwersje). Sprawdzam ewentualne tarcia i przeszkody w sprzedaży. Powiem Ci, co może sprawiać, że Twoi potencjalni Klienci nie kupują, co może ich zniechęcać albo dlaczego uciekają w ostatnim momencie.

Chociaż nie ma jeszcze polskiego odpowiednika to jestem specjalistą od CRO (z ang. Conversion Rate Optimization). Proponuję takie działania, które prowadzą do zwiększenia ilości konwersji. Przez swoje zboczenie zawodowe skupiam się na zrozumieniu potrzeb użytkownika i jego oczekiwań. Dbam o to, aby umożliwić zakup, a nawet go uprzyjemnić !

Sprawdź te punkty

Chcę pomagać

badam użyteczność oraz dopasowanie do grupy docelowej

testuję wszystkie elementy: teksty, przyciski, nawet kolory

robię analizę, na jakim etapie użytkownicy rezygnują z zakupu

optymalizuję proces zakupu, pokazuję tylko to, co warto pokazać

wiem, że spontaniczne akcje należy zawsze wcześniej zaplanować

czasami konwersja jest drugorzędna – spraw, aby Klient Cię polubił

niech użytkownik idzie drogą, którą dla niego przygotowaliśmy

dbaj o elementy zaskoczenia i zawsze dawaj coś więcej

Samo zwiększenie ruchu na stronie jest często niewystarczające. Jeśli oferta nie jest dopracowana, zawiera błędy lub nie można zrealizować zamówienia to budżet reklamowy może okazać się tylko zbędnym wydatkiem, który nie będzie miał odzwierciedlenia w dochodach.

zwiększam rentowność biznesu

Jak sprzedajesz ?

#1 krzywa wannowa

być może sprzedajesz dużo tylko na początku oraz na końcu okienka sprzedażowego
dlaczego tak jest ?
duża sprzedaż na początku…
potem prawie nic…
w ostatnim momencie znowu rośnie…
pewnie na starcie dbasz o promocję…
a w ostatni dzień ludzie łapią uciekającą okazję….

#2 krzywa rosnąca

być może sprzedajesz dużo tylko na końcu albo sprzedaż rośnie do pewnego poziomu
dlaczego tak jest ?
sprzedaż wzrasta z miesiąca na miesiąc, ale w końcu staje i przestaje się zwiększać….
po okresie ciągłych sukcesów i wzrostów dochodzisz do sufitu…
nie możesz sprzedać więcej…

#3 krzywa nieokreślona

czasami sprzedajesz dużo, a czasami mało albo zupełnie nie wiesz od czego to zależy
dlaczego tak jest ?
nie wiadomo czemu
czasami jest super…
czasami tragicznie…
trudno określić przyczyny…

 

Policz, o ile zmiana zaledwie 1% lub 2% w każdym miesiącu może zmienić Twój roczny zysk. Bez trudu możesz zwiększyć sprzedaż o 3%, a to jest 36% rocznie (3 x 12 miesięcy). Czy wyobrażasz sobie większe dochody o ponad 35% ?

ABY CIĘ PRZEKONAĆ

ja Cię znam, a Ty mnie nie

coś kupiłem, widziałem Cię, śledzę newslettery

PRACUJĘ DLA CIEBIE

    masz moją kompleksową pomoc

    dopieścisz najmniejsze szczegóły

    popraw błędy, których nie widziałeś

    czuj się zawsze bezpiecznie

    uśmiechnij się !

ZAPYTAJ INNYCH

kompleksowa oferta promocji w sieci

ZAWSZE W CENIE

    doradztwo i wsparcie marketingowe

    osobiście dbam o projekty

    plan na długofalową współpracę

    specjalne ceny na inne usługi

    idealny wygląd na telefonach

MOJA DEKLARACJA

    wyjątkowa i indywidualna oferta

    zawsze unikam bylejakości

    sama sprzedaż to nie mój cel

    umowa lub opieka przez kolejne miesiące

    doświadczenie i referencje pracy

newsletter + upominek

nie wysyłamy spamu !

ODBIERZ GOTOWĄ INSTRUKCJĘ NA
SUKCES W SIECI